Ikea

2008-09-20 @ 12:08:16
idag var vi på ikea, bara för att köpa korv och kolla lite typ.

det händer ju alltid ngt när vi är där, så jag skulle in på dass och den enda som var ledig var handikapp så jag gick in där och när jag satt mig på toastolen då börjar det pipa, åh så klart från min toa. gick ut och gick till t och lisbeth som stod och väntade. typsikt mig, ngn ika personal kollade in på den toan jag varit på och stängde av det, det komiska är ju att jag inte ens var i närheten av larmet.. hahha

Vi ska fira t brorsdotter som fyller 20 år ikväll, ska bli skoj, förutom att jag är typ dödstrött när klockan är 10?

see ya

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja de gjorde ja och dom blev jätteglada:D hihi... kankse de:p

2008-09-20 @ 15:51:55
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0