Inköpslista

2008-09-23 @ 14:34:27
Jag satt och skrev ner de sakerna vi behöver köpa nu till bebben, det är en del kvar men vi har köpt en hel del osså.

Saker som ska inhandlas är bla.

* skötbord på ikea
* blöjhink- sån som försluter blöjorna direkt
* amningskudde
* fåtölj till barnkammaren
* fårfäll till barnkammaren

m.m.

hehe massor kvar, men det är värt det, dyrt men värt det!
Fick typ mkt mindre lön denna månaden för att jag gick på hp i slutet på augusi så jag hoppas fk kan vara i tid med utbetalningen som kommer för första ggn nu denna månad.. tur att t tjänar så mkt som han gör.. Ska bli spännande att se hur mkt mina mammadagar kommer bli värda, vet ju inte det ännu men det är nog inte det minsta och inte det högsta..

Nu börjar det hända lite saker i barnkammaren, det sista ska slipas idag, sen ska t måla taket för en gångs skull, seg! Garderoberna ska målas idag osså och imorgon börjar vi måla de väggar som ska målas:P sen är det bara tapetsering på de väggar som ska det kvar....

Så i helgen blir det shoppingrunda och nästa vecka blir det inredning, äntligen!

Kommentarer
Postat av: elina

har du hämtat ut ett sådant gratis startpaket på babyproffsen? louise har gjort det och de fick en sådan blöjhink med... fuskit hade jag med velat få ;P

2008-09-23 @ 15:58:46
URL: http://neagullunge.blogg.se/
Postat av: Malin

OJOJOJ nu e de inte så länge kvar!! Wiie... Vi får se till o träffas innan den lille kommer. Om du honner nån dag? Kram

2008-09-23 @ 18:07:36
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja nästa vecka kanske?

2008-09-23 @ 20:29:38
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0