Kristianstad

2008-09-16 @ 09:07:44
Ska in in till staden idag och träffa Malin L, kommer in lite tidigare men får la gå på staden lite själv och titta upp en runda på jobbet... saknar alla redan där, så roligt gäng vi är.. spec. vicki, camilla och olam.m., får se om dom är där:)

Vaknade nyss och var jättehungrig, käkade 2 mackor med leverpastej och lite pucko. trött på pucko nu men det är den sista nu sen går de ut:)

Satte ihop barnvagnen igår, lisbeth och sven har ju jobbat på brio så de hade en helt nygammal, aldrig uppackad, aldrig använd. men den var mkt finare än vad jag trodde att den skulle vara, får lägga in en bild på den i morgon:), känns verkligen som det börjar närma sig nu..

BTW bebisen hickar nu haha, gör det typ ngn gång om dagen om inte mer! hihi

nä nu ska jag in i duschen och sen fixa mig inte för att man har så mkt att ta på sig.. hah

kram


Kommentarer
Postat av: elina

kan du ringa min mobil ? min är knasig så jag kan inte ringa eller skicka sms... :( kramis

2008-09-16 @ 09:33:29
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0