Ryggskott

2008-09-25 @ 09:46:07
Haha nej det är inte jag som fått ryggskott utan min kära sambo, så nu är vi två med onda ryggar men hans är nog värst just nu, men han vägrar ju sjukskriva sig så han går till jobbet ändå, dummerjöns!

Idag ska jag träfffa Malin F efter att hon slutat jobba , mys! Sen ska jag och t in och trängas på willys på en lönedag, usch, men det är verkligen helt tomt här hemma, ÖDE! Lön ja, det var behövlig, var ju i ullared förra månaden, köpte golv och tapteter till barnkammaren och bilbarnstol sen massa annat så pengarna bara sa puff. Inte för att det är så mkt men bättre än inget...

Blev lite gjort på rummet igår men i och med att t fick ryggskott så blev inte allt som vi planerat klart igår, får se hur det går idag..  vi siktar på att tapetsera det sista på lördag/söndag så vi kan inreda .. wiiiiiiiiiiiiii!

Nu innan jag ska in till staden så måste jag dra en runda med dammmsugaren för det börjar bli lite dammigt, sen får jag ta en storstädning nästa vecka efter att barnkammaren är klar:P

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0