Tisdag igen

2008-09-02 @ 09:34:05
ja idag är det tisdag.) haha som om ingen visste det innan...

vaknade tidigt idag men var jättetrött men gav mig f*n på att jag skulle upp tidigare idag för jag kan inte sova på kvällarna när  t går och lägger sig annars.

har tvättat bebisens täcke och kudde idag så nu har jag tvättat allt som går att tvätta ... längtar tills allt är klart i rummet så jag kan börja boa där, men det är nog några veckor dit då t jobbar mkt och t:s föräldrar ska åka till grekland nästa helg så då blir det inte så mkt gjort. Jag kan inget sånt och vill inte va för mkt i färglukt och sånt.. man vet ju aldrig!

Vad händer annars idag? inte så mkt tror jag, ska dammsuga mer vet jag inte.. I morgon är det BM tidigt och hoppas att elina vill träffas hon har inte svarat så får se om hon gör det sen, hon jobbar nog sitt första pass idag.. good luck! annars går jag väl på staden själv ett par timmar innan jag åker hem igen, blir ju trött på inget så man orkar inte för länge ändå..

see ya later

I'm back:)'

Har precis käkat en billys pan pizza, inte det mest optimala men det gick... åt även en sockerbulle.. mumssigt...
Var nere och höll elina sällskap vid buss-stationen också nu när hon jobbar här i osby:) å i morgon ska vi förhoppningsvis träffas och hon kan ändra sin tvätt-tid:)

matt som tusan idag osså men har fortfarand einte förmåt mig till att dammsuga men måste.. innan t kommer hem åtminstone...

så nu har jag dammsugat, duktig så, trött och svettig blir man av ingenting haha.. nu kollar jag på oprah och ska laga mat sen, korv stroganoff blir det idag, gottit..

Kommentarer
Postat av: elina

träffade julia när jag kom till stan :) får hon gå med oss imorgon ? ;) tack för du kom till stationen och höll mig sällskap !

2008-09-02 @ 15:23:19
URL: http://neagullunge.blogg.se/
Postat av: "zändy"

jag har ingen aning om vem du är men det är kul att du läser min blogg, fortsätt med det ;)

2008-09-02 @ 15:30:04
URL: http://sardnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0