Vill att bebbe ska komma...

2008-09-17 @ 13:07:16
men den måste vara i magen några veckor till så det är bara att vänta!
Håller på att tvätta de sista barnkläderna nu som vi fick av mamma, längtar efter att se dom på bebben:P

Annars så var jag ju i staden igår, träffade och fikade med elina och nea först. Sen träffade jag  Malin L som berättade ngt superskoj! åt på favoriten, billigt! Vi måste ses snart igen..

Var supertrött när jag kom hem sen så det blev t favorit till middag, BULLENS KORV, så himla äckligt så jag åt
 st sen blä... men jag hade ju redan ätit på dagen så det behövdes egentligen inte mer! Sen glodde jag på tv och såg den nya svenska serien, maria vern, jättebra var den!

Idag ska jag städa toaletten och göra ingenting. När T kommer hem ska han måla taket i barnkammaren och hans föräldrar spackla väggarna, nu vill jag ha det klart! Ska även sätta ihop spjälsängen så jag kan måla den vit, den är typ träfärgad nu men alla andra möbler vi ska ha därinne är vita så...

ses kanske sen.. kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0