25 dagar kvar:)

2009-12-09 @ 11:50:17
Ja idag är det 25 dagar kvar till bf:) åh det är inte långt kvar nu, längtar till tusen!

är nu i v.37 (36+2), har tyvärr ingen bild men tycker magen har börjat sjunka nu, allt är jobbigt nu, man blir trött av allt och av inget.. foglossning, sover dåligt usch ja, jag har varit lite dålig på att ta mina järntabletter med så jag får väl skylla mig själv lite, ska till bm i morgon så då får jag se om det beror på det...

har fått låna en vagga som vi ska tränga in i vårt lilla sovrum till bebben, köpte ju en växasäng till tyra men väntar med den tills bebben är för stor för vaggan... så hon får ligga i sin spjällis lite till...:)

nu har de satt in nya fönster mån-tis... snabbt gick det men hu vad har såg ut.... nu är allt städat häruppe.. t föräldrar är inte klara... åh på vår balkong och i trädgården ligger det byggspill överallt.. att inte hantverkare kan städa efter sig-heerrrreeeguuuuddd!!
men det blev jättefint, åh nu är här julstämning igen:)

ringde och kollade med kön till tyras dagis och just nu finns det ingen plats till det datumet vi vill ha, men det är ju inte kris men det skulle klart underlätta lite... men kommunen är ju inte direkt känd för att vara snabb heller..!!

jaja nu ska jag inte klaga mer...

kram på er

Kommentarer
Postat av: Petra

ja här verkar inte kommunen heller vara snabb,har våran två åring hemma men står i dagiskö:)ja nu är det inte långt kvar!

2009-12-09 @ 15:20:51
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Nya tävlingar igång ;-) Hoppas allt är bra!!

2009-12-09 @ 19:55:53
URL: http://muppsan.com
Postat av: Tova

Åh, snart dags ju :)

själv är jag i v. 35, väntar en son till den 14:e januari :)



Har dock inte märkt av någon foglossning, ryggvärk, sammandragningar eller liknande... nästan så att jag VILL känna att något börjar bli på G, haha!

2009-12-10 @ 10:30:02
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Emelie, Elliotts mamma

trist med byggare som inte kan göra iordning efter sig ju!! tänk att snart är ni småbarnsföräldrar =) elliott hälsar o tackar så mkt=) kramis

2009-12-10 @ 11:20:04
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0