v.39

2009-12-21 @ 09:42:06
Ja hjälp idag går vi in i v.39(38+0) alltså är det bara 2 veckor kvar till bf... omg!

Helgen som gått har bestått av mkt pulkaåkning och konstig sömn...Helt plötsligt tre nätter i rad har tyra vaknat upp o varit jätteledsen så hon har fått ligga hos oss, trångt! väl där är hon glad och somnar efter en stund, men hon är helt hysterisk... ? sovit middag har hon gjort men bara 1h i stället för 2? det är ju inte det bästa tillfället att krångla med sömnen, nu när bebis snart kommer och jag behöver lite sömn... synd att hon är så ledsen, måste vara mardrömmar...

Nu har jag städat och i morgon kommer min gudmor(tyras fadder) hit och fikar och ger tyra julklappar.. onsdag är det bm-besök föroppningsvis det sista o uppesittarkväll med bingolotto...
Tyra växer så snabbt nu tycker jag, 80 i byxor är nästan för smått, hon kan ha två tottar där bak även en, hon visar vad hon vill men har ett jäkla humör om hon vill:P

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0