Hässleholm

2009-01-22 @ 06:56:46
Fick ett ryck igår och frågada johanna om vi skulle ta tåget till hässsleholm, inte världens bästa stad kanske men orkade inte åka in till stan, det tar bara 13 min med tåg från osby!

Shoppade lite, fick ta lite pengar till det av T, tack!


Denna från H&M, kunde inte låta bli



Detta från lindex

Sen köpte jag ett par coola solglasögon på ur och penn för 20 kr, en klänning och en body i rosa på rea här i byn! O en stickad svart klääning på 50% här i byn till mig.

Sen fick jag även mitt paket från H&M med sakerna från tidigare inlägg, så här sitter jag i en chockrosa bettyboop velourdräkt med inneskor till, najs!!

Min mamma var så snäll och köpte bamsekläderna jag ville ha igår så hon skickar ner dem til oss, tack tack tack!



Tror inte det var mer, men allt det jag köpte gck knappt på 500 kr, gillar rea!!!

Idag ska vi inte göra så mkt, torka golven för det hann jag inte igår, ta det lugnt, fundera på vad jag gör fel i bantningen eftersom inget händer, ngn som har tips?

Ikväll ska vi ut och gå som vanligt!!

Imorgon är jag ensam hemma, t ska umgås lite med joel, ngn som vill umgås med mig och Tyra?

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0