GODISSTOPP!

2010-04-01 @ 12:12:13

Ja nu måste det börja bli riktigt allvar med bantningen, har sånt sockersug varje dag som måste på något sätt stoppas så nu har jag satt ett mål: efter påsk(tisdag) så ska jag inte äta godis t.om. midsommar! Mat är inget problem men godis, ngn som har ngt förslag på vad man kan äta när man har sockersug.?

Blev så peppad när en mamma på öppna förskolan hade gått ner 13 kilo med extra vaganca på 2 mån. Jag kan osså!!

Ngn som är med?

Kommer inte väga mig hos viktväktarna mer, för det är onödiga pengar när vi inte är med på mötet!

kram


Kommentarer
Postat av: Anna

nä precis =)



Det går för det mesta väldigt bra även om Kalle emellanåt är väldigt svartsjuk, speciellt om Daniel håller Måns..

Men så fort Måns gnäller lite är han där med nappen och han visar upp lillebror för alla, så även om han är liten så märker man att han tycker väldigt mycket om sin lillebror.

Själv då?



kram

2010-04-01 @ 23:34:17
URL: http://enrallybrudsbekannelser.webblogg.se/
Postat av: sofie

du borde verkligen testa att äta enligt LCHF (Low Carb High Fat). Alltså utesluta kolhydrater så långt som det går och äta mycket fet mat istället. För mig har det funkar jättebra, och mina föräldrar har gått ner över 20kg var på bara några månader med maten. Dessutom har jag blivit fri från alla magproblem jag hade tidigare.

Efter en till två veckor försvinner sötsuget helt.



googla LCHF eller kolla in ett forum som heter kolhydrater i fokus.



Ville bara tipsa eftersom att jag själv mått så bra av att äta såhär och alla de jag känner som testat på det också har varit jättenöjda.



Jag inser att jag låter som en tv-shop reklam men det funkar :)

2010-04-04 @ 23:21:44
URL: http://emmasofiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0