H&M nyheter

2010-04-29 @ 13:06:08

Detta blev det till tyra, sommarkläder, check!








Skulle vilja ha denna overallen till otto men den finns bara upp till strl 62:(


Detta skulle jag vilja ha till tyra men det finns bara upp till strl 86, och jag är rädd att linnet blir för kort till i sommar:(


Denna vill jag ha men jag har köpt några klänningar och tunikor till mig på sistone så jag får vänta tills vi ska till väla:) Men det gör jag gärna!



Har beställt 3/4 leggings från H&M till tyra med men det kan jag visa när det kommer, för jag kommer inte ihåg vilka jag köpte;) Å något linne och någon t-shirts osså.
Visste ni att jag älskar H&M, billiga priser betyder mer kläder:)

Men var hittar man fina rymliga sommarkläder till otto? Han får väl ha kortärmad body hela sommaren för det är inte lätt att hitta mjuka shorts, finns massor i jeans och annat styvt material men inte i jogging:( Tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0