Valborg

2010-04-30 @ 14:16:34
Ja idag är det dags för att säga hejdå till vinter och hej till våren;)
Å det gör vi med grillining tillsammans med joel och maria och lille W i magen...
De kommer redan kl 17 och jag känner redan att det kommer blir superstressigt för jag måste ner i byn ch handla på systemet, hämta ut paket där det ligger leggings som jag ska ha ikväll. + handla lite saker på konsum.
När jag kommer hem ska jag duscha och klä om och det ska torgny också. Barnen ska kläs om i matchande kläder från villervalla. Maten ska förberedas.

Som tur är hjälper "svärfar" till med att ta barnen medan jag cyklar ner till byn, annars hade det aldrig gått.
T kommer hem om efter 3 ngn gång..

Pust

men det ska bli supermysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0