Dagens mat enligt atkins?

2010-08-02 @ 18:57:29
Dag 1
Frukost: Äggröra och parmaskinka+tomat
Litet mellanmål: 1 dl fil
Lunch: Lax med keso och 1 avocado
Litet mellanmål: melon? ska egentligen inte äta frukt men vad tusan!
Middag: Lever i gräddsås och coleslaw+smörstekta kantareller

Om det är helt enligt atkins vet jag inte men det känns inte som man bantar för det är så mycket smörstekt och jag är mätt, men detta är dag ett så det kommer komma det vet jag.

Nästa vecka börjar jag med simning igen och mer och mer promenader blir det nu när t har börjat jobba igen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Nej ja blir bara så trött på vissa människor som aldrig hör av sig när man bestämt:(

2010-08-04 @ 14:14:01
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0