Fullt upp

2010-08-09 @ 20:28:10
Idag: Lekdejt med emma (med bebis i magen) och thilde
Tisdag: Dejt med Maria och wilson på fm sen dejt med vicki med eller utan barn på em
Onsdag: Hemmadag???
Torsdag: Malin min vän kommer innan hon åker iväg igen..
Fredag: Middag hos joel,maria och wilson
Lördag: HEMMA!
Söndag: Bortbjudna på middag igen..

Kul med mkt att göra, har lite att ta igen efter semester, måste ju uppdatera med alla vänner, nästa vecka blir det nog en hel del med, måste iaf träffa malin och wille en dag och matilda och tindra en dag. Alla har barn, nästan alla mina nära vänner har barn och det är ju bra för då kan de leka medans vi mammor snackar.

Malin som kommer på torsdag har ej barn men hon är min bästa vän, I love you och jag saknar dig!<3

Kommentarer
Postat av: malin

åhh du är så fin min lilla johanna! saknar dig med, och även om vi inte har alltför mycket gemensamt längre så är du fortfarande min bästa vän <3

2010-08-10 @ 02:05:54
URL: http://muppmuppmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0