Kaos

2010-08-11 @ 12:28:46
Min dag:

vaknade
gick till affären

sofarsogood

otto somnar i vagen efter skrik och gnäll, vaknar efter ca.20 min av tyra

Hemma igen gå in, ska stänga dörren, MEN tyras fingrar var imellan, tur att jag märkte det, ner med otto på golvet in med tyras fingrar under kallt vatten, ser bra ut, PUST!

Uppe, otto gnäller, går och bär på han..

Får gröt, fortsätter gnälla

Badar båda tillsammans i baljan, tar upp otto och torkar han, tyra brukar sitta kvar men nu skulle hon klart upp, halkar i hallen slår i kinden, ajajaj, stackars tyra, bra till slut

Upptäcker att nappen (ottos)är borta, provar med tyras(som han brukar ta) men inte idag inte. Sen fortsätter en timme av skrik och gråt och mitt letande av den försvunna nappen, otto är jättetrött, tyra försöker hjälpa men det är inte så lätt.

otto får sín lunch

lugnar sig lite

Svärisarna kommer hem på lunch, hittar en av ottos nappar imellan deras sängar, JAAA!!! PUST!

5 minuter senare sover otto, stackaren:(

Snart somnar tyra med och jag slänger mig på soffan och hoppas eftermiddagen bli bättre

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0