Tyras nycker

2010-08-04 @ 18:50:13
Tyra hon pratar och pratar och pratar...pratar med 3 -4 ords meningar:)

häromdagen så slog hon farfar mitt u huvudet, varpå farfar säger slår du mig mitt i huet på göingska, tyra säger mitt i huet, haha...

flygplan har hon fått dille på och mopeder

kan själv har hon börjat med, men det är inte så lätt allting och denna lilla fröken har inget tålamod.

tittar jämt på astrid lindgrens filmer när vi är inne, samtidigt som hon leker. men man får inte byta film det gör hon själv, tar ur cd sätter i fodralet tar ut ny cd sätter in i dvd;)

hon älskar låten rosa helikopter som spelades när jag var liten;)

vill ha säger hon i affären

otto ska vara med alltid´..

äter inte speciellt mkt mat alls just nu:(

hon är rolig min lilla tös..

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0