3,5h för att veta att allt såg bra ut:)

2010-01-02 @ 19:31:17
Jag har ju som sagt haft huvudvärk och domnande händer nu ett tag i morse ringde vi till förlossningen för att få svar på vad det kan vara, har ju hört om havandeskapsförgiftning så de bad oss komma in...

Väl inne fick vi ligga med ctg, bebbens hjärtljud var lite högt så fick ligga länge och ta urinprov och blodprov och blodtryck, tog så lång tid men allt var bra så efter 3,5h fick vi äntligen åka hem... skulle ta alvedon för huvudvärken var 6e timme och om ingen bebbe kommit innan måndag skulle jag ringa till bm om att få stödskenor till händerna om nätterna för det är så obehagligt och det gör ont!

Men de såg att jag hade mkt sammandragningar, tyvärr betyder inte det att det är dags ändå:( vill bara att bebis ska komma ut nu...

så såg vår dag ut...

kram

Kommentarer
Postat av: Emelie, Elliotts mamma

vad trist gumman, hoppas bebisen kommer snart nu så du slipper ha ont mer! kramar

2010-01-02 @ 22:12:54
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Louise&Isabella

usch det låter jobbigt! Jag tycker med bebis kan komma nu så vi får snusa lite bebis igen;) Tycker lite synd om dig så vi hoppas du slipper vänta allt för länge till!! kramis

2010-01-02 @ 23:50:33
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0