Nyårsdagen

2010-01-01 @ 11:54:08
ja igår var det nyår och vi hade jätteskoj med spel och god mat, gick o la mig vid halv ett för tyra vaknar ju mellan 5-6 men kunde inte somna och sen kom t o la sig och snarkade så hela huset vibrerade, usch o huvudvärk har jag haft sen igår morse och händerna domnar av, usch börjar samla på mig vatten.. vill att bebis ska komma ut nu, nu har vi klarat jul och nyår så nu kan den komma när som:)

snart ska tyra sova middag och det ska jag med sen blir det pizza i eftermiddag som typ resten av sverige...

kram på er

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Vi hade också en nyårsafton med god middag och spel =) Känner på mig att det blir en riktigt slapp dag i soffan för min del... Bästa stället att vänta på bebisen på!



Gott nytt 2010! Kraam Katta

2010-01-01 @ 12:21:54
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Matilda - 90a och Snart 2barns mamma!

åh vad spännande att ni snart har en liten bebis =)

2010-01-01 @ 21:33:41
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0