Vikt(igt)!

2010-01-26 @ 10:54:06
Alla som följt min blogg mer än ett år vet att jag innan jag blev gravid med otto höll på att banta, hade då gått ner 22 kg(varav 20 kg från första graviditeten med tyra). Nu är det alltså dags igen.

Så här ser det ut just nu enligt min våg som inte riktigt stämmer, väger mer på denna men det är ju bra när jag väl börjar på viktväktarna nästa vecka, där jag ska gå i 1-2 mån bara för att komma igång!

När jag testade +: 81kg
Inskrivning: 83kg
2 dagar innan förlossningen: 100kg
Ökning under graviditet: 19 kg
Idag: 88,3kg

Minskning sen förlossning: -11,7kg
Mål: 70 kg
Längd: 171,5 cm

Innan sommaren ska jag helst ha kommit i min balklänning som ska sys om till en väns bröllop.
Sen ska vi ju ha dop i vår ngn gång och vi ska på student i Juni så man vill ju se lite bättre ut än nu.

På måndag väger jag mig alltså på viktväktarna, som är den vågen som jag följer så får vi se då, antingen har jag gått ner mindre eller mer men detta är ungefär!

På tal om vikt så ska vi till bvc idag för att väga lillen och tyra ska få sin andra spruta för svininfluensan!

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0