LÅNG dag

2010-06-15 @ 19:25:56
Ja vi åkte in till stan tidigt och träffade först maria med bebisen i magen, sen mötte vi upp louise sen kom elina med nea;) När alla gått/åkt hem så öppnade himlen sig och åskan kom, som tur var så var vi uppe på jobbet då...

På vägen hem var tyra jätteledsen och vi tog febern som visade 38,9 :( hon har fått min förkylning som jag har på gång:( hoppas hon mår bättre snart..

Nu somnade Otto precis och tyra sover sen en halvtimme tillbaka, så är det när man är sjuk:/

Har jätteont i huvet och är alldeles tjock i näsan, nej det blir vila och tidigt i säng för min del...

Kommentarer
Postat av: Mad

Krya på dig! Hoppas att ni blir friska snart!



Tack! Jag skriver lösen i mailfältet..

KRAM

2010-06-16 @ 07:34:05
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0