1 minut

2010-03-22 @ 20:44:52
Det tog typ 1 minut i gynstolen, allt såg bara bra ut, kanon! hon var så duktig, pratade hela tiden och det var liksom lite naturligt.

Hon tyckte att det var bra att jag lyckats gå ner till under inskrivningsvikten.

Pratade om preventivmedel och vi kom fram till att hormonspiral nog kan vara bäst till mig eftersom jag haft såna problem med allt annat. Och man kan slippa mensen med stor sannolikhet om man tar det, iom att jag fött 2 barn redan sä är det lättare att sätta in den och det är jättesäkert, nästan lika säkert som sterilisering. Jag har provat allt utom p-stav innan så det ska nog kanske bli bra!
Kostar 1000:- men vad kostar inte ett barn???

nä nu väntar sängen, med två morgonpigga barn så måste man somna tidigt!

kram

Kommentarer
Postat av: Sandra S

Jag hade hormonspiral och det är rena SKITEN! Jag fick svamp av den och infektion så nu går jag på pencilin. Din kära mor har tydligen också haft sån och fått svamp (kommer jag ihåg att hon berättat).

Ät mini-piller då händer ingenting med kroppen ;)

kramar

2010-03-23 @ 09:40:16
URL: http://sandrasoderling.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag har ju kopparspiralen. Jag har inte heller tålt nått. Denna e ju utan hormoner o de e de man kan va känslig för.

kram

2010-03-23 @ 11:23:41
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0