Akuten

2010-03-10 @ 11:18:05
Ja nu på morgonen har vi varit på akuten med lillkillen för han andas mkt ansträngande, var rädd att det skulle vara rs-virus men de sa att det bara var en vanlig förkylning men skulle vara vaksam då det var lite rassel i lungorna.
Visste ni att man fick använda näsdroppar på små barn, jag har fått höra från min bvc tant att man barafår använda koksalt, så nu använder vi både och.

Fick direktnr till barnakuten fall i fall han blir sämre, nu sover han, han verkar väldigt trött nu när han är sjuk o väldigt mammig, usch lille killen. svårt att få tyra att förstå att han vill vara hos mamma mkt:P

vägde han därinne osså, han vägde 8500 g haha.. 340 g sen vi var hos bvc förra veckan:P

kram

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - viktminsking

SV: jag har inte heller gått ner utav det nya.. Ska börja göra på det gamla igen..



Usch stackars liten, jag hoppas han blir bättre snart!

2010-03-10 @ 11:19:02
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Mamma!

Det var inte kul o läsa. känner igen syntommerna, från du var liten. Krama om de små från mormor.

2010-03-10 @ 11:53:03
Postat av: Malin

Usch de låter inte kul:( Hoppas de inte böir värre iaf!



Nu väger snart W o O lika mkt=O)



Kram på er!

2010-03-10 @ 16:51:44
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0