Ullared

2010-03-28 @ 07:16:25


Till Otto
Hoodtröja, piketröja(alfons),jeans,sverigedräkt,beatlesbody(titlarna står på), petsson och findus bodys
Han fick osså svarta joggingbyxor o en kudde men dert fanns inte så mkt till pojkar, trist.



Till Tyra
Tunika och gula jeans. hoodtröja. strumpor,uv-dräkt,jeansleggings,jeansshorts,2parshorts,ett linne,2 kepsar,allväderskläder,jumpsuit,tröja, jacka
Köpte pyjamas och tröja och lite annat till henne osså.



Till mig
Skinnjacka, klocka,jeansleggings, 2 par jeans, flanellskjorta, necessär, 2 sjalar,underkläder(dålig bild)
Köpte osså svarta leggings, mascara,kajal,venus raklblad,plånbok


Barbapapa gardiner och puff
Köpte osså varsin handduk i barbapapa till de små
Tyra fick en leksak osså
Lite shampoo och sån saker köptes osså
2 dora filmer till tyra som ska ligga i påskägget
m.m


Prinsessskor på halva priset till tyra och tygskor till mig

t fick 2 skjortor, ettlinne, en grön tshirts, 1 svart och 1 vit bas tröja, en keps, en fred perry piketröja för under halva priset, kalsonger, strumpor

Det blev en del handlat men hade önskat att det fanns mer till otto men men...
Nu sitter jag här med tyra som äter välling, otto har somnat om, han väckte mig 5.30(4.30)
Snart duscha och i em kommer moster m.familj.
T var på firmafest igår kväll och sover hos en vän i stan, så får se när han kommer hem idag och hur han mår;)

kram


Kommentarer
Postat av: Malin

Va fina grejer! Nu blev ja me sugen att åka till Ullared=) Hade varit perfekt att köpa sommarkläder till W

2010-03-28 @ 10:47:25
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Louise&Isabella

vad du handlat!! Isabellas fötter är 12,5 cm. Gummistävlarna var typ 13,5- 14 så de måste ha varit stora i storlekarna. Daniel var och köpte dagisskor till henne igår och i dem fick hon ha 22. Bara converse kvar nu sen är hon redo för våren. sandaler behövs framåt sommaren med men det vågar jag inte köpa än. vet ju inte hur mycket fötterna växer. vi får ses någon dag snart tycker jag. kramis

2010-03-28 @ 12:05:41
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0