Godisnyheter

2010-05-07 @ 12:02:21


Polly summer berries, alla utom den mörka chokladen var goda men man tröttnar snabbt på smaken av jordgubb och smultron men 3/5 får den iaf!


Daim päron/mynta, smakar typ bara daim och mint inte päron alls så eftersom daim och mint är gott så får den 3/5 kunde fått högre om den smakat päron.


Marabou Polka, helt underbart gott!! 5/5 lugnt det godaste jag ätit på länge

Har ätit lite nu och är proppmätt, men känner jag mig själv så är det mer som slinker ner, dock inte allt för då kommer jag kräka, haha.

Jepp detta har jag inhandlat och smakat idag, tänkte berätta vad jag tyckte


Kommentarer
Postat av: sara

Alla bloggar skriver om det just nu. Jag blir lika sugen varje gång hahaha



Wilda är förr 100104 så våra små är nästan lika gamla :)

2010-05-07 @ 12:41:46
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Malin

Köpte de polka idag =)



Okej va hemskt! För iblandf när ja får de så blir de bara så blått för ögonen o man e helt yr. Men nån gång har ja me bara tuppat av.



Jodå de e väl ok. På bättringsvägen tror ja=)



Kram

2010-05-07 @ 18:03:13
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0