Nästa mål?

2010-05-14 @ 04:57:51
När jag testade +: 81kg
Inskrivning: 83kg
2 dagar innan förlossningen: 100kg
Ökning under graviditet: 19 kg

förra fredag: 79,4 kg

Idag: 78,8 kg

Veckans minskning: -0,6 kg

Minskning sen förlossning: -21,2 kg
Mål: 70 kg
Kvar till mål: 8,8 kg
Längd: 171,5 cm

Ja en liten minskning denna veckan också, sakta går det men det ska det ju göra säger dem, med tanke på att jag svävar ut varje helg med mat och godis och ngn cider och ngt glas vin så är jag glad att jag går ner ngt alls:)

Nä nu de följande helgerna får det bli en dag som får ätas vad jag vill om jag vi gå ner lite till till semestern, t går på semester v. 25-30, 3 veckor föräldraledigt på tyra och 3 veckor semester.

Ngn som kan hjälpa mig med ett bra nästa mål?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0