NOLL BLOGG

2010-05-26 @ 20:14:27
Jag har inte haft blogglust så mkt på sistone som ni märkt och denna veckan har vi haft hantverkare hemma som renoverar toaletten. Så jag och barnen har varit hos svärföräldrarna, men har mest haft saker att göra.

I måndags var vi och träffade emma med thilde och hamnade till slut hemma hos diana med vincent och lex sen när jag kom hem var det dags för simning.

I tisdags var vii stan och träffade malin och wille.

Idag har vi varit på avslutning med ÖF på denningarums gård och besökt tyras förskola, lyan heter hennes avdelning och hon börjar inskolning den 23 augusti. Får se hur vi ska lösa det med otto, om han kan följa med eller om torgny måste stanna hemma, hur löser ni det som har 2 barn?

I morgon ska vi träffa matilda med tindra och leka lite.

På fredag ska vi träffa annie med melvin óch bebisen i magen.

Lördag ska vi åka till skånes djurpark.

Söndag vila hopppas jag.

Ja fullt upp för att slippa höra på bank och slip, men nu är det nästan färdigt, golvet och rörläggningen som ska fixas denna veckan!

Nu sover båda kidsen och mannen är ute och gör ngt i trädgården och jag är trött och hungrig, ingen rutin på matvanorna denna veckan alls:( har kanske ätit ett mål mat + massa små plock:/

kramkram


Kommentarer
Postat av: elina

när dom har haft inskolning på sally så är det en hel del som har haft med lillasyster/lillebror fast då har de ju varit väldigt små... Otto är ju ändå rätt stor i augusti (åldersmässigt) :)

2010-05-26 @ 22:06:16
URL: http://neagullunge.blogg.se/
Postat av: Isabel

Vilken fin blogg du har :) Och fina barn :)

Hmm, Osby.. Är det Osby i Småland? Då är det inte så långt från mig isf :)

2010-05-27 @ 00:11:47
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0