Ullared

2010-10-31 @ 12:32:47
Ja vi var som sagt i Ullared igår och typ alla andra osså...
DEt slogs en hel massa nya rekord, bussrekord,kundrekord,försäljningrekord och där var vi mitt i allt...

Jag och torgny bestämde att han gick till herr och jag till dam/barn... Lugnt i början, efter en timme var det kaos redan då, hittade en jacka jag ville ha och typ en massa andra, så den tog slut i direkt och det skulle komma in flera om en stund så väntade med många andra och lyckades ta en:)

Sen tappade vi bort varandra helt, ingen telefon som fungerade, tog nog en timme innan vi lyckades hitta varandra!!! Jag tog leksakerna under tiden och där var det nästintill omöjligt att komma fram men hittade lite,  tyras julkappar är färdiga och ottos med. Men inte ottos 1 års presenter, får bli lite handlat här i rean:)

Dyrt blev det iaf...

Vi var där 6.10 och då var det kö, när vi kom ut ca. 12.30 så var det 3h kö!!! Jag hade vänt och kört hem igen... Stackars människor..

Hem kom vi med 8 kassar;)

nu ska jag vila med tyra, otto är hos pappa som nyss vaknat från sin fm nap.. man blir sliten när man har 2 halvsjuka barn och efter en dag på ullared:)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0