Vikt dan före dopparedagen

2011-12-23 @ 05:53:40

Vägningsdag så här dagen för doppardagen.

Förra veckans vikt: 69,1 kg
Veckans vikt: 68,4 kg

Veckans minus: -0,7 kg

Total viktminskning sen mitten på aug 2011: 18,2 kg
(21,5 kg sen februari 2011)

Är snart vid mitt nästa mål som är 68 kg, det är en vikt jag alltid velat nå men aldrig lyckats.

Nu kommer ju julen och det kommer innebära ett par eller några kilo upp men det får man ta, julen är helig, jag kommer ju att fira många jular i  mitt liv och inte tänker jag banta mig igenom dem, nej.

Som sagt är mitt mål 65 kg till sommaren och det får ta så lång tid om det behövs:)

Nu tar jag jul och idag åker allt julgodis som gjorts fram och allt annat som hör julen till, njut för det ska vi<3




Kommentarer
Postat av: Louise&Isabella + bebis i magen- BF 24 januari

hemskt att du skriver inlägg fem i sex på morgonen! sjäv sov jag till 08.30!! God jul!

2011-12-23 @ 09:41:48
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0