Deltidsarbetslös

2011-02-14 @ 12:01:06
Ja nu står jag som deltidsarbetslös hos arbestförmedlingen, ska skicka in lite papper till a-kassan så att det kommer igång så fort som möjligt.

Har ringt fk och de ska skicka ut intyg på min föräldraledighet ända sen jag hade havandeskapspenning med tyra, jag får betalt 16 dagar ifrån dem denna månaden så jag hoppas a-kassan är lite snäll:P

Frågade hur många dagar jag hade kvar på otto oc det var 48 sjukpenningnivådagar och 90 lägtsnivå, helt okej. Med tyra är det nog inte många sjukpenningnviådagar kvar men alla lägstanivå:)

Jag tar föräldraledigt två veckor i sommar för att kunna få ngn semester alls, då är det bra att veta om man har kvar eller inte;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0