Lee

2011-10-20 @ 17:59:48
Jag passade på att prova jeans på jc när jag var i hässleholm med barnen idag, tänkte kolla lite vilken strl jag ska ha och om det fanns några lite billigare.

Fråga expediten efter ett par lite högre och smal i benen, hon sa, ja du behöver väl strl 28 eller 29, hmm nej sa jag snarare 31, hon gav mig iaf två par, ett par crocker och ett par lee(har alltid gillat lee) i strl 30 och båda passade perfekt:) lycklig var jag men inte hade denna mamman råd med dom så det får allt vänta men när jag började min viktminskning för ca. 11 veckor sen hade jag strl 33 i jeans, å då satt dom jättetajt. Skojigt!

Ngn som vill skänka mig lee jeansen förresten, bara 1095 kr.. haha..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va skoj, man blir mer taggad när storlekarna minskar! Hur gör du, någon speciell kost eller så? Eller har du helt enkelt börjat röra dig mer ?

2011-10-20 @ 23:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0