Träningskläder del 2

2012-08-09 @ 06:30:16
Visade i förra inlägget budgetvarianten på träningekläder, det viktigaste är inte hur dyra dom är utan att de andas och suger upp svetten på ett bra sätt. Ska ta bilder och visa mina jag har ngn dag, kanske redan idag vi får se. men en kollektion som kommit ut för Adidas är Stella McCartneys och den är verkligen lyx och alldeles för dyr enligt mig men fin, här är mina favortier:
 
Adidas by Stella McCartney - Stu SL TankAdidas by Stella McCartney - Run 7/8 TightAdidas by Stella McCartney - Stu SL Tights
Adidas by Stella McCartney - Run Perfect HoodieAdidas by Stella McCartney - Run Perfect Shorts
749, 799 , 899, 1195 och 599kr
På Nelly.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0