Nystart

2012-02-09 @ 19:46:42

Nu är det tredje dagen på min nystart mot sommarens mål och det har fungerat jättebra, träningen har ju aldrig varit problem med men som sagt sötsuget. Det har funnits där i bland men nu har jag också haft praktik i 3 dagar och inte hunnit tänka så mkt på det helt enkelt, men i morgon är det fredag och sista dagen på praktiken denna vecka och då blir det lite hemmakvällgodis och lite vin på kvällen, lördagen går åt fanders den med men söndag är vi igång igen. Känner att motivationen kommit tillbaka och nu kör vi, ska försöka hinna och komma ihåg att väga mig imorgon bitti men går upp så himla tidigt, typ 5.15 så håll tummarna:)

Heja Heja...

Nu väntar jag med spänning på Emelies resultat på en månad med PT online.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0