Ok, bara för att..

2012-02-22 @ 15:40:43

Utmanad av Louise:)

Vad gjorde du för tio år sedan? Gick i nian, höll på för fullt med min viktminskning, gick ner 11 kg och mitt tonårsliv började på riktigt med mkt fest och vänner:) Började jobba sommaren därpå och det var där jag träffade torgny:)

Vad gjorde du för ett år sedan? Började jobba efter min 2,5 års mammaledighet. 

Fem snacks du gillar? Behöver jag säga annat än GODIS!!!! Choklad, lösgodis, Japp, Chips och mina egna kakor;)

Fem sånger du kan hela texten till? Typ astrid lindgrens bitar och bailando av paradisio haha, old times:) 

Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär? Köpa hus, betala av alla lån, köpa en fin husvagn, spara pengar till barnens körkort och framtida bruk. SHOPPA:) Ta körkort och köpa en bil till. 

Fem dåliga vanor? Sockermissbrukar;), slänger tvätten på golvet, glömmer bort tvätten i maskinen, klumpig och pms-häxa;)

Fem saker du gillar att göra? Vara med min familj, shoppa, äta, baka och träna. 

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa? Nitar, neonfärger, batik, nätbrynja och nätstrumpbyxor m.m

 Fem favoritleksaker? Datorn, tv, mobilen, wii och ?

 Fem personer jag vill ska göra denna utmaning: 
Petra

 emelie


Emlisch




Kommentarer
Postat av: emelie-mamma till elliott och leila

tack så jättemkt för utmaningen rara du <3

2012-02-22 @ 20:34:50
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0