Update husvagn

2012-02-19 @ 19:30:58

Husvagnen var såld men vi har en annan på G, ska kolla på den på lördag och den finns kvar.
Det ända som håller en lite reserverad är pengarna, vi får ta lån jue och det blir ytterligare kostnad i månaden.

Som vi lever nu går vi typ +-0, jag få in 3550 kr i studiebidrag + kanske 2-3500 kr i lön.

Torgnys lön + detta +barnbidrag och typ 16-18000 i räkningar varje månad.

Plus mat: storhandlar 2300-2700 kr + småhandling= ca. 3500-4000 kr/månad.

Vilket gör att vi inte kan göra så där jättemkt, men det viktigaste är att barnen får vad de behöver, mat och tak över huvudet+ att det blir ngt skoj när det finns utrymme.

Det finns dom som har det värre!!!

<3


Kommentarer
Postat av: emelie-mamma till elliott och leila

men åå va skoj med husvagn ju- relativt ny ni är ute efter eller?



jamen- nu kör vi så det ryker från o med i morn tycker jag o peppar varandra som bara den..eller hur??



KRAMAR

2012-02-19 @ 20:06:41
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Louise&Isabella + Lille Linus

Det är samma modell och storlek som bella hade sin första vinter och då var den ändå lite stor till henne och hon är en månad äldre så jag räknar med att den ska passa. Gör det inte det får jag väl sälja den;)

2012-02-21 @ 09:26:30
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0