Viktinlägg

2012-02-17 @ 10:43:21

Det tar emot men behöver skriva av mig lite och varför inte göra det här.

Vägde mig idag... Träningen har gått kanon och maten också på dagarna men när jag kommer hem sen så har jag bara tagit det snabbaste för att mätta magen vilket är trams för det går lika fort att ta ngt nyttigt som ngt onyttigt.

Vikten stod iaf på 72,5 kg!!!

Usch ja, det känns inte alls okej, nu måste jag ta tag i detta innan jag ballar ur. Nu är det inte sötsuget som är ivägen utan att jag är stressad, ska vara redo med frukt och mellanmål i väskan på väg hem från praktik/skola så jag slipper vara vrålhungrig när jag kommer hem!!!

Innan jul stod vågen på 68,4 kg.

Alltså 4,1 kg upp!!

Jag vet att jag gick upp 2,3 kg under jul så 1,8 kg utöver det på 1,5 månad.

Det tar emot att skriva om återfall men nu hoppas jag att ni kan peppa mig lite att gå ner igen.

Som sagt träningen går strålande, tränar 5-6 ggr i veckan men maten.. den där maten!

Ska nog börja väga mig mer sällan också så jag inte stirrar mig blind på siffrorna utan på hur kroppen förändras med träningen.

Så nu har jag sagt det usch.

Mitt mål är ju att gå ner till 65 kg till sommaren och det målet är inte riktigt i sikte nu men bara jag vänder denna trenden nu ska kan jag iaf vara nära.

....


Kommentarer
Postat av: Malin

Hejja hejja<3

2012-02-17 @ 13:29:12
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: elina

Du klarar det igen gumman, det har varit mkt för dig och jag förstår inte hur du hinner med allting. Jag vet att du kommer gå ner igen, du är så duktig och galet envis - heja dig!!

2012-02-17 @ 15:09:29
URL: http://snuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0