Tack

2012-01-19 @ 16:59:25



Tack vare min mamma är dessa två plagg nu på väg hem till mig<3


Kommentarer
Postat av: emelie- mamma till elliott och leila

men åååh..vill oxå ha ju!



hahA..epa traktorer.. visst är det coolt att man bor i ett "bonne" samhälle.



men skönt att det står still o inte går uppåt iaf =) det kommer säkert vara minus nu imorn tror jag så som du kämpat =)



här vet jag inte hur det går ännu. För jag har bestämt mig för att jag inte ska väga mig förrän första månaden är klar.



MEn jag kör på med mitt. Har blivit rekommenderad att inte träna samma muskelgrupp o allt flera dagar i rad. Vardagsmotion som promenader funkar varje dag. Men inte varje dag på crosstrainer, eller med samma styrkeövningar om man vill ha bästa resultat.

så lyder o hoppas på det bästa..hihi!



kramis

2012-01-19 @ 20:18:27
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0