Hemma..

2008-10-02 @ 17:22:56
Nu är vi hemma, har ju varit på förlossningen och BB och kollat, spännande. T var jättepirrig, ja med haha.. Plötsligt när vi stod där så hörde man ett skrik, barnskrik och en bebis var född, gud vad vi längtar nu!

Tack mamma för att du handlat ännu mera, du är för rolig du, haha kan inte låta bli...Är glad för allt...

nu så ligger t och vilar lite, jobbat som tusan hela veckan, och jag sitter här och kladdar, tänker mkt på bebis nu för nu vill man verkligen att den lill* ska komma...den dagen, den lyckan.. wihooo

Var inne en sväng på jobbet osså och hälsade på, saknar dom..

Annars tycker jag inte att jag har ngt viktigt att berätta, skriver sen om jag kommer på ngt!

kram

Kommentarer
Postat av: emlisch

Va? får ni åka in till förlossningen och titta? de får man inte göra i linköping. Fusk ju!

2008-10-02 @ 18:54:43
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: emlisch

nää.här får man bara se på en video på östergötlands landstings hemsida där de berättar om hur allt går till o vart man ska. Sjukt värre!

mm..man får tänka som så faktiskt. ha en bra kväll! kramar

2008-10-02 @ 19:30:00
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Linda

hej johanna!

Hittade hit till din sida genom lunar :)

Vad spännande allting måste vara nu för er!

kul Ville mest önska lycka till nu när tiden snart är inne!

kramis Linda

2008-10-03 @ 07:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0