16 st klara

2011-10-06 @ 07:09:42

av 48 .. vad tror ni jag pratar om, adventskalendern förstås.
Ni tänker säkert, att jag är dum men det är "bara" lite mindre än tre månader dit och 48 presenter som inte är för dyra och passar barnen är inte lätta att hitta så nu är dom 16 första fixade.

Jag har en regel när det gäller presenterna, de får inte kosta mer än 20 kr/st.
Annars blir det galet dyrt.
Man kan köpa ett paket med olika saker och dela upp också.

Det blev bla. krokar till barnrummet, tandbortshållare och leksaksmat.

Här beställde jag ifrån förra året också:

http://www.blaelefant.se




Kommentarer
Postat av: Annie

Härligt o vara ute i god tid Johanna! man slipper ju stressen sen.. tiden går fort..

2011-10-06 @ 08:04:35
Postat av: Mamma!

Bra du är.... Ja gjorde likadant när du var liten, bättre o ha de gjort itid, än o stressa runt dagarna innan jul. Kram mamma

2011-10-06 @ 18:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0