Det där med kroppen

2011-10-28 @ 06:41:50

Jag läser ju som sagt till sjuksköterska och håller för fullr på med fysologi och antaomi och föröker förstå hela människokroppen, men detta kan jag då inte förklara. För ngn vecka sen, unnade jag mig "bara" en dag på en hel vecka och änt gick jag "bara" ner 0,6 kg. Denna helgen unnades det både fre-lör-sön. Med kakor, godis och fett mat inkl. pizza. Veckan har fortskridit som vanligt och idag var det ju vägningdags.

-1,7 kg

Totalt: 13,3 kg på 12 veckor
(16,6 kg sen feb-2011)

Vad hände där liksom, det gör inget men hur fungerar kroppen där egentligen?
Så när jag skötte mig så bra den veckan har det liksom följt med ?
Sen tror jag att en liten del är att jag sprang runt som en yr höna hela helgen för att fixa allt.
Så stort minus hade jag verkligen inte väntat mig.

MEN jag är jätteGLAD!


Kommentarer
Postat av: emelie-mamma till elliott och leila

ojojoj- gud vad du är duktig! här har det inte hänt ett shit eftersom jag var på 40 årsfest i lördags och var bakfyllesugen på pizza i söndags..o sen det där godiset i början på veckan med =( har ändå kämpat håårt tycker jag.



Men får slita som ett as nästa vecka igen så kanske det ger resultat. Förresten så har vi nästan samma BMI nu- mitt är på 24,9 =)



heja på ett och två =)

KRAAM

2011-10-28 @ 11:11:06
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0