Kalasmat

2011-10-28 @ 09:23:42



Detta bjöd söndagens kalas på, allt hembakat så klart:)

De muffinsen som står närmast termosen är Peanutbutter cupcakes, dom var också mkt goda men nästa gång kommer jag ta bort de skivade bananerna och bara ha i de mosade bananerna.


De andra är dessa cookie dough cupcakes och är helt underbara, lite omständiga att göra men underbara. 


I kostaboda glasskålen är det vanliga chokladbollar

Längst fram med 3:an i är Leilas Blueberry Cheesecake- den här kan jag verkligen rekommendera, helt fantastisk underbar.   


Kommentarer
Postat av: emelie-mamma till elliott och leila

mmm..de där cookiedough cupcakes lät ju inte helt fel =)



tack- haha..inte förrän jag såg bilden så insåg jag hur pass lik han verkligen är sin pappa!



vad händer idag?

kramis

2011-10-28 @ 11:07:41
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: emelie-mamma till elliott och leila

jag är grymt sugen på att försöka gå ner runt 7 kilo.. så man typ väger lika mkt som man gjorde när man precis träffat A =)



idag händer det inte såmkt. Pappa A är ute på resa me jobbet och kommer inte hem förrän imorn eftermiddag så det är jag och kidsen idag!



Håller på att bakar lite bullar faktiskt. Tänkte bjuda hem lite fikagäster till eftermiddagen så barnen inte klättrar på väggarna. De gillar att få lite besök så =)

Gäller o passa på när den stora är på dagis o lillan sover!



2011-10-28 @ 11:39:08
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0