Första terminen-check!

2012-01-17 @ 21:08:47
Ni får ursäkta mitt dåliga bloggande men det har varit väldigt mkt på sistone.

Jul, nyår, vattenkoppor, febriga barn, tentor osv.

Idag satte jag iaf punkt för första terminen med en praktisk examination som jag klarade på håret vill jag tillägga. Jag var så nervöv, jag menar verkligen nervös, en lärare och en elev som kollar en i varje steg, jag skakade på hela handen.

Blodtrycket gick kanon
Pulsen gick bra förutom att tjejen jag tog på hade typ 120 i puls och väldigt oregelbunden men till slut så.
Blodprov i ven, gick jättebra, inga problem.
Injektion i muskelm, gick åt skogen, jag vet inte vad som hände, allt låste sig, stack helt fel, rakt i ischiasnerven, vilket är dunderfarligt och gör skitont. Men det kommer jag ALDRIG göra igen, för fy vilken pärs. Men jag blev godkänd för att jag gjorde allt rätt förutom det. Jag grät som en gris, shit vad svagt psyke man har ibland alltså.

Men nu är första terminen klar och andra börjar på måndag.

Kommer förresten med lite bilder från ottos tvårsdag och kalss i morgon.

Nu har jag precis varit på vattengympa och ska snart krypa ner under täcket.

:)

Kommentarer
Postat av: elina

Du är sjukt duktig Johanna, jag önskar jag var hälften så duktig som dig! <3

2012-01-17 @ 21:20:57
URL: http://snuff.blogg.se/
Postat av: Mamma!

Du är så duktig. Att man gråter betyder inte att man har svagt psyke, det är en otrolig bedrift du har gjort. Och dessutom första ggn. du gör nåt sånt här. Miljoner kramar till dej min super duktiga dotter. Älskar dej.... Kram mamma

2012-01-17 @ 22:42:57
URL: http:///
Postat av: Emelie- mamma till elliott och leila

gud så härligt o ha första avklarad nu ju =)



ska se om jag kan lägga upp recept på brödet senare under dagen. måste bara kolla med karin så det är okej =)



ja, jag såg att de hade det ju =) får ta en tur dit nån dag!



hur går det för dig med träning, vikt o allt?



kramis

2012-01-18 @ 11:04:48
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0