Vikten

2012-11-23 @ 15:01:22
 
Jag kom på att jag inte har skrivit så mkt om min vikt, eller typ inget på jättelänge.
 
Min viktresa började som sagt i augusti 2011. Eller egentligen i feb 2011.
Då vägde jag 89,9 kg!!!!
 
Så här såg jag ut då.
 
I december 2011, den 22 december stod vågen 68,4 kg.
 
Efter julen ballade jag ur, med maten samtidigt som jag ökade på min träning.
 
I Juni åkte jag iväg på peace and love, festade, drack massor av alkohol, åt massor av fet mat. De var awesome!
Chocken av att ställa sig på vågen när den visade 76,4 kg! Fattar ni. 4 kg upp på en vecka!
 
Nä så här fick det ju inte fortsätta. det betydde liksom att jag skulle gått upp 8 kg på 6 månader!
 
Under sommaren/tidig höst har jag kämpat med att hålla/gå ner min vikt, legat runt 74 kg ner till 73 upp till 75 igen osv. Ja jisses vem har sagt att det är lätt.
 
Dock har jag tränat som ett AS, i snitt 6 ggr i veckan och kroppen har förändrats, muskler har byggts.
 
Den senaste tiden har jag varit i ett härlig flow och kommit in i jättebra vanor och trivs med mig själv till viss del.
Vid den här tiden förra året vägde jag runt 71 kg, och det gör jag nu med så ska man vara ärlig så har jag iaf inte blivit tjockare trots min kamp.
Planen är iaf nu att åter igen komma under 70 kg till julen.
 
 
Jag vill ju fortfarande ner till 65 kg och dit ska jag en dag!
 
Min träning går dock awesome, jag älskar det.
Å på måndag när jag nu fyller 25 år så får jag mina specialutformade skor:) så nu ska det springas ännu mer, eller iaf fortsätta på detta planet. Springer i snitt 2,5-3 mil i veckan plus ca. 3 styrkepass och en och annan pw.
 
Trots att jag är långt från färdig så får jag ändå säga att jag är i mitt livs form en så länge. Men bättre ska det bli!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0